2013. április 8., hétfő

Kincsesláda
Minden lánynak szüksége van kincses ládikára, így Lili lányom is megkapta annak idején az én egyik befejezetlen fa dobozkámat. Fekete akrillal festettem le, és további tervem is volt vele, de arra már nem emlékszem, hogy mi is volt az. Mostanában többször is kifogásolta a lányom, hogy ez a fekete láda nem túl csajos - és valljuk be, tényleg nem az. Natúr dobozom van bőven, cicás - kislányos mintát is gyorsan találtam (mert egy igazi ötéves nagylány mi mást is kérhetne). Az arannyal átszőtt 28-as vászon darabka sokáig hevert az egyik dobozban, nem igazán tudtam eddig mit kezdeni vele. Még pár éve rendeltem a Tűpárnás lányoktól vásznakat, tőlük kaptam egy tekintélyes méretű mintát ebből a szép anyagból. Gyorsan összeállt minden és öröm volt hímezni a 28-as vászonra. Nem is értem, eddig miért nem próbáltam még. A rózsaszín csipkét én magam festettem hozzá. Természetesen a végeredmény Lili tetszését is elnyerte.

 Minta: Tralala
Fonál: Nina, Needlepoint overdyed, DMC










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése