2013. április 10., szerda

Örömnapló
 
Judit barátnőmnek Karácsonyra egy receptes füzetet hímeztem és kötöttem be. Nem régiben megkért, hogy az "örömnaplóját" is kössem át. A kérés az volt, hogy ne legyen túl világos színű és maradjon meg a gumi bújtatója. 

  Íme az eredmény:
  Minta: Atalie részletek
Fonál: Needlepoint, DMC








A farkasfogat én festettem egy korábbi kísérletezés alkalmával. A szív egy kis ráadás. Mit mondjak, kell még dolgoznom rajta, de optimista vagyok: majd bele jövök.
A gyönyörű horgolt terítőt még édesanyám készítette az én kérésemre.

2 megjegyzés:

  1. Ez a napló- borító igazán csinos és romantikus darab lett!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kedves szavakat! Először bizonytalan voltam a virágos textillel kapcsolatban (jó ideje várakozott már a szekrény mélyén), de a végén megszerettem én is. És ami a legfontosabb, a napló tulajdonosának is elnyerte a tetszését.

    VálaszTörlés