2013. április 24., szerda

Visszatekintő

Hosszú fárasztó hétvégén vagyunk túl, végeláthatatlan pakolászással, de kincsre is leltem közben: 



A gyönyörű kalocsai terítőket anyósom hímezte, csodaszép munkák. A fonalak hasznosítására egyből születtek ötleteim, de még a folyamatban lévő munkákkal sem haladok nagyon. Pedig jelentkeztem Mankánál a pávás mintakendő SAL-ra is és igen nehéz megállni, hogy ne fogjak bele azonnal. 

Így hát a korábbi munkáimból mutatok be párat. A következő szütyők Kata barátnőm gyermekeinek készültek.











Az első két minta különböző magazinokból való, a harmadikat Lulinál találtam.



4 megjegyzés:

  1. Ezek a perlé fonalkák pl. hardangerre is kiválóan alkalmasak;-)
    A pöttyös anyagok a gyengéim, Luli pedig nagyon szép mintákat tesz közkinccsé, a végeredmény is nagyon szép!
    Köszönöm a látogatásod!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tippet! Annyira nem vagyok járatos a hardangerben, eddig mindig csak mások munkáit csodáltam.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók ezek a szütyők!!! A macskás különösen tetszik! :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, jól esik a dicséret - különösen, hogy a varrógépem és én még nem igazán vagyunk nagy barátságban.

      Törlés