2013. október 9., szerda

Őszi hangulatban - Autumn mood

A sok szép őszi minta közül e következő két apróságot sikerült a napokban elkövetnem: 

 In the last days I managed to finish these two autumn designes:


 A makk egy régebbi With thy Needle & Thread minta 28-as vásznon DMC fonalakkal. A kalapját egy régóta használaton kívüli ingből varrtam, a varrási hibákat pedig egy filc tölgylevéllel igyekeztem eltüntetni...

The acorn is an older design of With thy Needle & Thread, stitched with DMC flosses on 28" linen. The top is from an old shirt and the felt leaf to cover the sewing failures...

 Minta: With thy Needle & Thread Gathering acorns
Fonál: DMC 434, 844, 920, 922, 3051, 3371  
 

 A párna mintája a www.ourpioneerhomestead.blogspot.com oldalról származik (amit most nem tudok megnyitni és belinkelni...). Mivel morzsolt kukorica nem akadt a háznál, babbal töltöttem meg.
 Mindkét mintát megáztattam egy kicsit kávéban, hogy ne legyenek világítóan fehérek.

The pillow's pattern is from a lovely blog: www.ourpioneerhomestead.blogspot.com (I was unable to open it now). I filled it with bean because usually I don't have corn at home. 

 Fonál: DMC 310, 434, 3852




 

24 megjegyzés:

  1. What very pretty finishes! I love the acorn finish & your addition of the little owl charm... Both really cute, well done x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! Lili asked me to put this little owl charm to the acorn. I like it, too.

      Törlés
  2. Mindkettő nagyon helyes, de mivel a makk nálam kinyomtatva áll több éve- várva az elkészítésre- azt mondom az a ❤- em csücske, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hát igen, én is még tavaly ősszel elterveztem, hogy kihímzem... Csak egy éves késésben vagyok.

      Törlés
  3. bellissima la ghianda.
    Teresa

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik mind a kettő!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hangulatuk fogott meg engem is. Persze annyi sok szép őszi minta született mostanság, hogy nehéz közülük választani.

      Törlés
  5. Tényleg szuper mindkettő, a kosárka meg egyenesen fantasztikus. Tetszenek a vöröses-barnás színek, ez az egyik legszebb dolog az őszben! (Nekem a tanári asztalon is van egy gesztenyés kosaram az őszi hangulat kedvéért. A tartalmát természetesen a gyerekekkel gyűjtöttük.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Festettem ám a napokban gesztenye héjával is! Persze a lányokkal gyűjtöttük.

      Törlés
  6. Чудесные работы!!! Очень красиво оформлены!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csípem amiket "elkövetsz"! :) Gyönyörű dolgokat alkotsz, nagyon jó, inspiráló ötleteid vannak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Különösen jó esnek az elismerő szavaid, hiszen te aztán mindig tele vagy jobbnál jobb ötletekkel!

      Törlés
  8. Nagyon tetszik a makk, levelestül, kalapostul ! :)
    Melegséges hangulata van az egésznek így együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, elkapott nagyon az őszi hangulat! Jártam a blogodon és elesz a sárga irigység! Mesésen szép a kerted.

      Törlés
  9. Nagyon helyesek lettek, szeretem ezeket a mintácskákat:)

    VálaszTörlés
  10. Óóó, de helyes lett a makk! Nálam is sorban áll, de idén ősszel már biztosan nem készül el. Nem baj, gyönyörködöm a tiédben:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! Sajnos nekem sem minden eltervezett munka fér bele az időmbe. Majd jövőre...

      Törlés
  11. The pillow and the acorn are beautiful and You have make beautiful photos!
    Greetings, RW & SK

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! This compliment is a great honor - befor I started my blog I couldn't make any good fotos. I'm learning now...

      Törlés
  12. Great finishings and I love so much your crow!!!!

    VálaszTörlés
  13. Jaj, az előbb vettem észre, hogy múltkorában elfelejtettelek berakni a bloglistámra. Ezt a hibámat most pótoltam, így nem maradok le most már a szépséges alkotásaidról. :-) Nagyon tetszenek, különösen a makkocska lett aranyos. :-)

    VálaszTörlés