2014. július 29., kedd

Forget Me Not
 
... a címe ennek a kedves mintának, amit Eszter tervezett. Már rég kinéztem magamnak, és nagy élvezettel hímezgettem. 35-ös vászonra készítettem - mivel momentán kifogytam a 40-esekből. Hátlapnak régi maradék anyagot választottam, némi csipkével díszítettem. A keret régóta várakozott a szekrény tetején, de persze egy kicsit átfestettem-csiszoltam, hogy passzoljon a kép hangulatához.







Fonál: Barbaral - Cottage Blue, Oak Bark, Shamerock, Silverstone.

10 megjegyzés:

  1. Very pretty! Loving the colours and the beautiful framing.

    VálaszTörlés
  2. Прелесть! Очень красивое оформление)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a hímzésed, és a keretet is hihetetlenül jól átalakítottad! Úgy látom, a csipke mellett farkasfogat és díszítőöltést is használtál. Édes a háttérnek választott anyag is.

    VálaszTörlés
  4. super sweettttttttttttttttttt xx

    VálaszTörlés
  5. Látom, ez a minta nagyon népszerű mostanában, amit nem is csodálok. :-)
    A keretnek határozottan jót tett az átfestés-csiszolás. Szép lett.

    VálaszTörlés
  6. Beautiful stitch and I love so much your finishing the frame fabric and everything!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett ez a kép! Van hangulata... :)

    VálaszTörlés
  8. A lovely finish. It looks gorgeous in the frame with the backing fabric you chose.

    VálaszTörlés
  9. Miért emlékeztem úgy,hogy e ezt már kihímezted?
    Mindegy is,nagyon szépen fest az "új"keretben,az anyaggal harmonizál,a hímzés kedves,a csipke meg úgyis a szerelmem=tökéletes:-)

    VálaszTörlés
  10. Beautiful stitch in a perfect frame!

    VálaszTörlés