2014. december 11., csütörtök

Készülődés
 
Belevetettük magunkat a díszítésbe, alkotásba, ajándékkészítésbe.
Adventi koszorúval az idén sem bajlódtam, a lányok úgyis hamar "átszabnák", ehelyett Rózival befőttesüvegekből és csipkékből készítettünk adventi mécseseket.
 

 


És hajtogattunk sok szép hópihét na meg jégvirágot, amiket a Pinteresten találtunk.
 
 


Modesztánál gyönyörű mintájú textilszíveket láttam, amik nyomban eszembe juttatták azt a darabka szívecskés anyagot, amit évekkel ezelőtt kaptam barátnőmtől és akkor hasonló terveim voltak vele. Csak valahogy elmaradt és réges-rég el is felejtkeztem róla. Egyik este előkotortam az anyagot és kis díszeket férceltem-tömtem belőlük. Jelenleg még az étkezőszekrény fogantyúit díszítik.



 
Jópár kisebb hímzés is türelmesen várakozik a végső formába öntésre, remélem legközelebb már azokat is meg tudom mutatni.

Kellemes hétvégét kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a hópelyhek!!! Ügyesek vagytok! :o)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a befőttesüveges adventi gyertyasor! Meg a hajtogatott, varrt díszek is! :)
    További szép készülődést kívánok!

    VálaszTörlés
  3. A csipkés mécsestartók a kedvenceim, milyen szuper ötlet , meg is jegyzem magamnak!
    A többi dísz is nagyon kedves , micsoda kézügyességetek van a hajtogatáshoz is.
    További békés , szép napokat és áldott ünnepeket kívánok!
    Éva

    VálaszTörlés